Naujienų prenumerata
 

Apklausa
 

Kokių prekių ieškojote?

Balsuoti Rezultatai
Loading ... Loading ...
 
 
 
 

Visoms prekėms taikomas gamintojų nustatytas garantinis terminas. Prekei, sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas arba prekės keitimas  atliekamas nemokamai. Visos garantinės sąlygos (garantinis terminas, techninių aptarnavimo centrų adresai bei telefonai ir t.t.) yra nurodytos garantiniame talone.

 

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas. Garantijos galiojimo laikotarpiu garantinis remontas atliekamas nemokamai.

 

Pateikdami prekę garantiniam remontui būtina pateikti užpildytą garantinį taloną ir pirkimo dokumentą (sąskaitą-faktūrą) arba priėmimo-perdavimo aktą. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis LR Civilinio kodekso nuostatomis.

 

Kai nenustatytas daikto kokybės garantijos ar tinkamumo naudoti terminas, tai Pirkėjas reikalavimus dėl daikto trūkumų gali pareikšti per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Terminas reikalavimams dėl gabenamų ar paštu siunčiamų daiktų trūkumų pareikšti skaičiuojamas nuo daiktų atgabenimo į paskirties vietą dienos (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 2 punktas). Kai yra nustatytas daikto kokybės garantijos terminas, reikalavimai dėl daikto trūkumų gali būti reiškiami, jeigu trūkumai nustatyti per garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas trumpesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, tai reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų gali būti pareikštas per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą. Jeigu komplektuojamajai detalei taikomas ilgesnis negu pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas, tai reikalavimas dėl komplektuojamosios detalės trūkumų, kurie pastebėti per garantijos terminą, gali būti pareikštas nepaisant to, kad pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminas pasibaigęs (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 3 punktas). Reikalavimus dėl daikto, kuriam nustatytas tinkamumo naudoti terminas, trūkumų Pirkėjas gali pareikšti, jeigu jie nustatyti per daikto tinkamumo naudoti terminą (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 4 punktas). Kai sutartyje nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu Pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas (Civilinio kodekso 6.338 straipsnio 5 punktas).

 

Parduodamoms prekėms www.e-sildymas.lt yra taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

 

  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos ir būsenos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną, priėmimo – perdavimo aktą.

 

Pinigai už grąžintas prekes, įskaitant prekių siuntimo išlaidas, grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.į. Prekė turi būti grąžinama į UAB „Komerta” sandėlį, esantį Talino g. 10a-11, LT-05200 Vilnius, jei nebus nurodyta kitaip po grąžinimo prašymo pateikimo. Siuntimo išlaidos kompensuojamos tik už grąžinamas nekokybiškas prekes, pateikus siuntimo išlaidas pagrindžiančius dokumentus. Jei grąžinama prekė kokybiška, tokius siuntimo kaštus dengia pats vartotojas.

 

Prašymą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti  mums el. paštu pagalba@e-sildymas.lt arba užpildę formą, kuria galite parsisiųsti paspaudę čia ir persiuntę elektroniniu paštu pagalba@e-sildymas.lt. Esant nesutarimams galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/).

 

Kilus klausimams, kreipkitės į www.e-sildymas.lt konsultantus el. paštu: pagalba@e-sildymas.lt

 
 
 
Prekių krepšelis
 

Krepšelyje nėra produktų.

 
 
 
 
Klientams